یوناتن بت کلیا در نامه ای که روز پنجشنبه یک نسخه از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته، خطاب به رهبر معظم انقلاب آورده است: به راستی اگر رهنمودها و درایت های آن رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی نبود، امروز عراق و سوریه یکپارچه نمی ماند و شاهد برهم خوردن نقشه نظام سلطه در خاورمیانه نمی شدیم.
وی ادامه داده است: فرزانگی، پایداری و مقاومت راز ماندگاری ملت بزرگ ایران در پهنه جهان است و این امر بدون رهبری داهیانه آن مقام معظم امکانپذیر نبوده و نخواهد بود.
وی افزوده است: اکنون که داعش سلطه خبیث اش را از سرزمین های عراق و سوریه برچیده است و ملت های آزاد به آغوش میهن بازگشته اند، لازم دانستم از سوی جامعه جهانی آشوری ها پاک ترین احساس قدردانی را نثارتان کنم؛ آشوریان در زیر چنگال های خون آفرین داعش، بیشترین صدمه ها را به خود دیدند، انبوه سر بریدن های فرهیختگان و اندیشمندان آشوری در کنار روحانیان درمانده و در چنگ آنان، ویرانی کلیساها و بناهای مقدس مسیحیان آشوری، فرو ریختن یادمان های تاریخ متمدن آشوریان در بین النهرین و تجاوز و نسل کشی ره آورد خونبار و فاجعه آمیز داعش به سودای خلافت شام و عراق در گستره خاورمیانه برای آشوریان بود.
دبیرکل اتحادیه جهانی آشوریان در بخش دیگر این نامه آورده است: اکنون به همت مدافعان دلاور ایرانی در کنار نیروهای مقاومت منطقه به فرماندهی سردار سلحشور قاسم سلیمانی، آشوریان نیز از ظلم و ستم داعشیان رهایی یافته اند و پاک ترین احساسات قدر شناسانه مان از سراسر جهان را تقدیم می کنیم.
وی ضمن آرزوی طول عمر برای مقام معظم رهبری و جاوادنگی سرزمین شهید پرور ایران، ابراز امیدواری کرد که آشوریان در خاورمیانه در سایه الطاف بیکران آن مقام معظم به هستی شان در سرزمین مادری ادامه دهند.
به گزارش ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه 30 آبان ماه طی نامه‌ای به محضر رهبر انقلاب اسلامی، پایان سیطره شجره خبیثه داعش را اعلام کرد و این پیروزی بزرگ را به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و جهان اسلام تبریک گفت.
رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این نامه ضمن تجلیل از رشادت های فرماندهان و جوانان مدافعان حرم بر غافل نشدن از کید دشمنان تاکید کردند.
8135/2093
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.