به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا، سردار محمد رضا یزدی در نشست صمیمی فرماندهان سپاه و ناجا که در سالن رشادی پادگان حضرت ولیعصر(عج) سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برگزار شد افزود: بسیج رزمندگان اسلام متشکل از بسیجیان کشورهای ایران، عراق، سوریه، لبنان، افغانستان و پاکستان توانستند با اتحاد و همدلی در سوریه زیر یک چتر خواب دشمنان را نقش بر آب کنند.
وی با بیان اینکه امام راحل نسبت به تشکیل بسیج جهان اسلام و بسیج رزمندگان دقت زیادی داشتند اشاره کرد و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی با نگاه حکیمانه امام (ره) بسیج جهانی به منصه ظهور رسید چرا که این بسیج در سایه وحدت مسلمین بود.
فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به اینکه با وحدت و همدلی شاهد پیروزی و از بین رفتن سایه شوم دولت جعلی داعش بر کشور سوریه هستیم خاطر نشان کرد: در سایه وحدت اسلامی، مردم دنیا از نابودی داعش خوشحال هستند.
سردار یزدی همچنین به وحدت و همدلی بیشتر میان بسیج و ناجا تاکید کرد و گفت: یکی از ماموریت ما همراهی و وحدت بیشتر با نیروی انتظامی خواهد بود چرا که امروزه تلاش ما در سایه همدلی و دوری از اختلافات به ثمر خواهد نشست.
به گفته فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ برای موفقیت بیشتر دیگر شاهد اختلاف سلیقه میان نیروی انتظامی، بسیج و سپاه ثارالله نخواهیم بود.
خبرنگار: امین کمالی فر**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.