حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز پنجشنبه به مناسبت هفته وقف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به برگزاری بیش از 180 عنوان برنامه به این مناسبت افزود: تجلیل از فعالان و برگزیدگان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم، برگزاری 40 جلسه صنفی، نشست با اصحاب رسانه، دیدار با ائمه جمعه و سخنرانی روسای ادارات اوقاف در نماز جمعه از جمله برنامه های هفته وقف در استان گیلان است.
وی اظهار داشت: برپایی 20 غرفه همه واقف باشیم در بقاع متبرکه و برخی میادین، دیدار با خانواده های معظم شهدا، اعزام 72 مبلغ بومی و غیربومی و تشکیل ستاد هفته وقف از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه استان گیلان به مناسبت هفته وقف در گیلان است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری همایش استانی یاوران وقف در هفته آینده در رشت، خاطر نشان کرد: در این مراسم، با شرکت 250 نفر از یاوران وقف از 50 نفر تجلیل خواهد شد.
وی با تشریح برخی از برنامه های انجام شده سال جاری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان اضافه کرد: برگزاری 200 نشست تخصصی صنفی، 120 ایستگاه دائمی همه واقف باشیم و مرکز مشاوره وقف از جمله این برنامه ها است.
استان گیلان دارای پنج هزار موقوفه و 941 بقعه متبرکه است.
هفته وقف از 26 آبان ماه جاری آغاز شده است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.