مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت:  با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو مسابقات استانی قرآن کریم در این منطقه برگزار می شود.
حجت الاسلام جوانبخت  در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به اینکه درسال های اخیر فعالیت های خوبی در عرصه قرآنی در استان صورت گرفته است افزود: امسال مسابقات استانی قرآن کریم مرداد ماه و با  همکاری سازمان منطقه آزاد درماکو برگزار می شود.
وی با اظهار این مطلب افزود: منطقه آزاد ماکو به سبب داشتن امکانات خوب و مناسبت و توان بالای اجرای برنامه های فرهنگی خصوصا قرآنی، با پیشنهاد مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو این مسابقات با همکاری این سازمان در ماکو برگزار می شود.
حجت الاسلام جوانبخت در ادامه با اشاره به دو وقف حسنه از سوی امام جمعه این شهرستان گفت: دو باب منزل در شهرستان سلماس و قم به ارزش بیش از 200 میلیون تومان به نیت هدیه به ایتام و علما وقف گردید.
وی با اشاره به ظرفیت رسانه ها و جایگاه آن در جامعه، همسو شدن و همگام شدن اصحاب رسانه در امر خطیر وقف را بسیار حائز اهمیت دانست و خواستار نگاه ویژه رسانه های استان و خبرگزاری ها به این موضوع  مهم شد.
به گزارش ایسنا صبح امروز نخستین جلسه شورای اداری مسئولین اداره اوقاف شمال استان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد که در این نشست: پیگیری مصوبات آخرین جلسه شورای اداری در سال 95، بررسی عملکرد اوقاف در دو ماه سالجاری و رسیدگی به مسائل و مشکلات اداره اوقاف و امور خیریه منطقه آزادماکو از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه با حضور اعضاء مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.