به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین با تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: قرآن کریم و اهل بیت عصمت وطهارت(ع) توجه ویژه ای به ظرفیت و توان دوران جوانی دارد و مسئولان نیز باید به این قشر عظیم از جامعه توجه بیشتری داشته باشند.
وی افزود: جوانان باید از فرصت کوتاه و گذرای این دوران، از توان و انرژی خود استفاده بهتری برده و مسئولان و دولت آینده نیز باید به نیازهای آنان در خصوص ازدواج، مسکن، اشتغال و سایر نیازها توجه بیشتری داشته باشد.
محمودی اظهار کرد: دشمنان قسم خورده نظام همواره تلاش می کنند که مسیر انقلاب را منحرف کرده و جوانان را از انقلاب اسلامی و ارزش های آن مایوس کنند، اما شاهد هستیم که جوانان متعهد و متخصص ایران اسلامی با فتح قله های علمی، سیاسی و اجتماعی این توطئه ها را خنثی کرده اند.
امام جمعه ورامین بیان کرد: جوانان مانند زمین بکری هستند که هر چه در آن کاشته شود، ثمر می دهد، خانواده ها به جای کارهای باطل، جوانان خود را با قرآن و دین آشنا کنند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با انتقاد از ترویج موسیقی و لهو و لعب در برخی از مهدهای کودک و مدارس در این شهرستان تاکید کرد: باید از آینده سازان کشور به عنوان امانت الهی مراقبت کرد.
وی با تسلیت فروریختن معدن و جان باختن تعدادی از معدن کاران از مسئولان خواست تا پیگیر مشکلات این قشر زحمتکش جامعه را در دستور کار قرار دهند.
خبرنگار: سید حسن میری - انتشاردهنده: معصومه آقا امینی
تهرام/7254//7244
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.