به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمد مهدی طباطبایی روز شنبه در همایش حافظان برتر قرآن آذربایجان غربی افزود: این تعداد با تلاش همه فعالان قرآنی و حافظان قرآن کریم در استان های مختلف کشور آموزش های قرآنی را پشت سر گذاشته اند.
وی اضافه کرد: فعالیت در حوزه آموزش های قرآنی، فعالیت مقدسی است که گام گذاشتن در این مسیر زمینه سعادت هر فرد و جامعه را فراهم می کند.
وی به تشریح جایگاه کلام وحی در تربیت انسان ها پرداخت و اظهار کرد: در هر خانه ای که چراغ قرآن روشن شود، شیاطین از آن خانه فراری می شوند و وجود فرزندانی که از تربیت قرآنی و آموزش کلام خدا بهره مند هستند، این نور الهی را در خانه ها چند برابر می کند.
به گزارش ایرنا در این همایش از حافظان کل، حافظان برتر بالای ٩ جزء زیر ١٣ سال و حافظان برتر پنج تا ٩ جزء زیر ١٣ سال آذربایجان غربی و برگزیدگان مسابقات مختلف قرآنی قدردانی شد.
همچنین در این همایش از مجید عیاری و علیرضا عیوضی فعالان قرآنی آذربایجان غربی و ١٠ مربی حافظ بالای ١٨ جزء قرآن کریم نیز تجلیل شد.
به گزارش ایرنا موسسه جامعه القرآن الکریم به عنوان مؤسسه‌ای فرهنگی - آموزشی در خردادماه سال ۱۳۷۷ در شهر قم پایه‌ گذاری شد و فعالیت قرآنی خود را از آغاز سال تحصیلی ۷۸-۱۳۷۷ با پذیرش و گزینش یکصد و بیست نفر از بین صدها داوطلب مشتاق آغاز کرد.
این موسسه به همت حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد مهدی طباطبایی پدر سید محمدحسین طباطبایی /مشهور به علم الهدی/ که جوان ترین حافظ قرآن کریم کشور است، تأسیس شده است.
8137/3072 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.