به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی برادری که به تازگی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به امامت جمعه شهرستان تکاب انتخاب شده است با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، آیت الله عسگر دیرباز نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی امام جمعه سابق تکاب، ایرج ثقفی فرماندار این شهرستان و با شرکت حجت‌الاسلام خدمتی، نماینده مجمع طلاب و فضلای تکابی مقیم قم، جمعی از علما و روحانیون و مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شد.

در این مراسم نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی اظهار کرد: نماز جمعه در جوامع اسلامی نقش عبادی سیاسی و اهمیت اجتماعی بالایی دارد بنابراین مسئولان برای گسترش و با شکوه تر برگزار شدن این آئین عبادی باید بیش از پیش تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی افزود: تعابیری که در قرآن کریم در زمینه تاکید بر اهمیت نماز جمعه به‌کار رفته در مورد هیچ عملی در اسلام استفاده نشده ‌و لازم است مسئولان و مدیران اجرایی شهرستان‌ها زمینه شرکت گسترده مردم در نماز جمعه را فراهم کنند.

وی تصریح کرد: اقامه با شکوه نماز جمعه سبب تحکیم و گسترش آموزه‌های دینی در جامعه می‌شود و اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران با برگزاری با شکوه نماز جمعه حفظ و تقویت می‌شود.

در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت‌الاسلام عبدالله محمدیٰ، امام جمعه سابق تکاب و امام جمعه کنونی میانه قدردانی شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عیسی برادری امام جمعه جدید تکاب پیشتر مسئولیت اداره همکاری‌های تبلیغی معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه تکاب، ریاست اداره اوقاف و امور خیریه ارومیه و سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 612333
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.