جلسه هماهنگی طرح ایجاد شرکت‌های زنجیره‌ای توزیع فرآورده نفتی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان با حضور مسئولان این منطقه و اعضای انجمن صنفی جایگاه داران استان برگزار شد.

به گزارش‌ایلنا از رشت، علی اصغر عباسی مدیرمنطقه گیلان، ضمن تاکید بر سیاست‌های وزارت نفت در راستای ارتقای سطح ایمنی خدمات و کیفیت بهتر در عرضه فرآورده‌های نفتی گفت: هدف از اجرای طرح برندینگ خدمات دهی مطلوب به مردم ، رفاه و حمایت از حقوق مصرف کنندگان، عرضه فرآورده با کیفیت بهتر و در نهایت ایجاد فضای کسب و کار جدید و همدلی و همکاری جایگاه داران در اجرای طرح برندینگ است.

وی همچنین افزود: ارتقای رفاه مشتریان و حمایت از حقوق مصرف کنندگان با مدیریت موثر بخش خصوصی در فرآیند خرید، دریافت، حمل، توزیع و نظارت بر عرضه سوخت و کاهش نقش دولت در تصدی‌گری توزیع فرآورده‌های نفتی به منظور ارائه خدمات برتر به مشتریان از دیگر اهداف و چشم انداز اصلی طرح برندسازی جایگاه های سوخت است . 

پیگیری‌مشکلات نرخ کرایه حمل فرآورده توسط شرکت‌های‌صاحب صلاحیت و همکاری انجمن صنفی جایگاه‌داران و مالکین جایگاه‌ها باشرکت های صاحب صلاحیت در اجرای طرح برندینگ از جمله اهم مصوبات این جلسه بود . 

گفتنی است این نشست با هدف ایراد و شنیدن نقطه نظرات اعضای انجمن صنفی جایگاه داران مبنی بر لزوم تشکیل جلسات مشترک بیشتری برای پیاده سازی طرح برندینگ تشکیل شد . 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.