سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: سه مجمتع خدماتی رفاهی همزمان در ایام هفته دولت در پخش فرآورده های نفتی منطقه اهواز به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، داریا اخگر با بیان این خبر افزود: مجتمع‌های خدماتی رفاهی نخلستان توفیق واقع در جاده کمر بندی اهواز شیبان، مجتمع خدماتی رفاهی دوستان گتوند واقع در شهرستان شوشتر و فاز یک مجتمع خدماتی رفاهی جایگاه مناتی واقع در کیلومتر ۱۱ محور کمربندی اهواز با حضور معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان و همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.

سرپرست شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در این مراسم گفت: این مجتمع های خدماتی رفاهی توسط بخش خصوصی و با همکاری پخش اهواز و سازمان راهداری و میراث فرهنگی احداث شده است.

اخگر در ادامه گفت: در این مجتمع های خدماتی امکاناتی مانند جایگاه سوخت، فروشگاه، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ، رستوران، آپاراتی، کارواش برای رفاه حال مسافران احداث شده است.

وی در پایان افزود: اعتبار هزینه شده این مجتمع ها به ترتیب جایگاه نخلستان توفیق اهواز به میزان پانزده میلیارد ریال و تعداد ۱۰ نفر اشتغال زایی و مجتمع دوستان هزینه به میزان مبلغ پانزده میلیارد ریال و تعداد ۱۱ نفر اشتغال زایی و مجتمع مناتی هزینه به میزان مبلغ ۱۵ میلیارد ریال و تعداد ۱۰ نفر اشتغال‌زایی داشته است.در این مراسم دهقان معاون استاندار خواستار امکانات رفاهی از قبیل فضای سبز در این مجتمع های خدماتی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.