به گزارش خبرنگار ایرنا، فاطمه شیرزاد روز دوشنبه در یازدهمین جلسه کمیسیون بهداشت ، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی رشت در جمع معاونان خدمات شهری مناطق شهرداری این کلانشهر اظهار داشت: مدیران مناطق شهری رشت بایستی دغدغه ارتقاء خدمات شهری را داشته باشند.
وی با بیان این که متاسفانه حتی در مرکز شهر چاله ها یکی از معضلات در حوزه خدمات شهری است، افزود : این مساله مشکلات عدیده ای را برای مردم ایجاد می کند.
وی با اشاره به فعالیت دستگاه های خدمات رسان از جمله آب، برق و گاز و کنده کاری ها توسط این سازمان ها، اظهار کرد: حفاری ها به موقع پر نمی شود و این مسئله مهم موجب سلب آسایش مردم برای تردد می شود.
شیرزاد با بیان این که لکه گیری های آسفالت تبدیل به بحران شده، خاطر نشان کرد: نظارت و رفع مشکلات در این بخش بایستی مورد توجه معاونان خدمات شهری شهرداری کلانشهر رشت قرار گیرد.
وی در ادامه با اشاره به وضعیت نامناسب در بلوارها و این که بدون فضای سبز و ساماندهی رها شده اند، اظهار کرد: اگر چه برخی پروژه ها به بخش خصوصی واگذار می شود، اما نظارت ها بایستی از سوی شهرداری جدی گرفته شود.
رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت اسفناک دریچه های نصب شده شبکه های فاضلاب بر لزوم نصب درست و اصولی این دریچه ها تاکید کرد.
وی با بیان این که ما در شهرداری رشت پشت میز نشینی جز در حوزه های مالی و حسابداری نداریم، اظهار کرد: همه به ویژه معاون خدمات شهری شهرداری این کلانشهر بایستی برای ارتقاء خدمات شهری برای جلب رضایتمندی مردم تلاش کنند.
شیرزاد بیان داشت: حوزه خدمات شهری دارای وظایف مختلفی است که مهمترین وظیفه آنها رسیدگی و مراقبت مستمر در حوزه تحت وظیفه خود، ارتباط با ساکنان و جلب رضایتمندی و مشارکت آنان است.
مدیر خدمات شهری شهرداری کلانشهر رشت نیز در ادامه جلسه با بیان اقدامات انجام شده در حوزه خدمات شهری اظهار کرد: لکه گیری و آسفالت یک کار بین بخشی است که قطعا پی گیری های لازم انجام می گیرد.
مجتبی شهرستانی در باره پروژه آب های سطحی در کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: نقاط حساس در این مورد شناسایی شد و اقدامات خوبی نیز برای رفع آبگرفتگی در رشت انجام شده است.
وی ، انجام تعمیرات دستگاه ها و خودروها و تجهیزات مورد نیاز به منظور آمادگی هنگام بارش برف با توجه به فرارسیدن فصل زمستان را مورد تاکید معاونت خدمات شهری شهرداری رشت عنوان و اظهار کرد : برخی از ماشین ها تعمیر شده و تعمیرات دستگاه های دیگر نیز در دست اقدام است.
مدیران مناطق پنج گانه شهرداری کلانشهر رشت نیز در ادامه در حوزه کاری خود گزارش هایی از اقدامات خود ارایه دادند.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
شهرداری رشت دارای پنج منطقه شهرداری و هر منطقه دارای سه ناحیه است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.