به گزارش روز شنبه ایرنا ، نمایشنامه شک روایتگر ظن راهبه‌ای به کشیش کلیسایش است. او بدون تحقیق کافی این گمان را درون خود بدل به یقین می‌کند، چنان که اثبات گناهکار بودن کشیش برای وی از جرم مهمتر می‌شود ؛ اما با وجود هیاهوی بسیاری که به راه می اندازد در نهایت به درست بودن مساله شک می کند و این شک روحش را می آزارد .
نمایش شک به کارگردانی جواد لاله دوست از 6 تا 10 آبان ساعت 18 در مجتمع خاتم الانبیا(ص) به روی صحنه می رود.
در این نمایش شیرین سامی،جواد لاله دوست، مهسا تیزروی و بهاره سعیدی ایفای نقش می کنند.
دیگر عوامل نمایش عبارتند از طراح صحنه: علیرضا شکورپور ، طراح لباس: شیرین سامی ،طراح گریم: بهاره سعیدی ، آهنگساز: نیکی سمیعی ، منشی صحنه: ساجده برجی ، مدیر صحنه: آوا پور رزاز ،
طراح نور: علیرضا شکورپور، طراح پوستر و بروشور: دریا صید دوست ، عکاس: امیر محمد دشتوایی ،ساخت تیزر: سروش پور اسماعیل ، اجرای نور: مهدی پورغلامی ، مدیر روابط عمومی و تبلیغات: ترمه
توحیدی.
علاقمندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت haftsaz.com مراجعه نمایند.
این نمایشنامه سال 2004 توسط جان پاتریک شنلی نوشته شد و سال 2005 ، نمایش و نمایشنامه برتر سال لقب گرفت و جوایز متعدد معتبری را از جمله تونی ، پولیتزر و را به خود اختصاص داد .
این نمایشنامه دو سال بعد توسط کارگردان سرشناس لهستانی رومن پولانسکی به روی صحنه رفت و با استقبال فراوانی روبرو شد .
جان پاتریک شنلی در سال 2008 این نمایشنامه را به فیلم نامه تبدیل کرد و خود کارگردانی فیلم را بر عهده گرفت که بازیگرانی چون مریل استریپ و فیلیپ سیمون هافتمن در آن به ایفای نقش پرداختند . این فیلم در سال 2008 جوایز متعددی را از اسکار دریافت کرد و فیلم موفق آن سال لقب گرفت .

6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.