به گزارش خبرنگار ایرنا ، در آیین اعزام این کاروان که عصر امروز حرکت خود را از میدان امام حسین (ع) شهر آستانه اشرفیه به مقصد نجف اشرف آغاز کرد، فرماندار ، جمعی مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.
رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و مسئول موکب حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) شهرستان آستانه اشرفیه در حاشیه اعزام این کاروان در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعزام این کاروان بیش از 50 قلم کالا از کمکهای مردم متدین شهرستان های آستانه اشرفیه و سیاهکل به وسیله 5 دستگاه کامیون به نجف اشرف ارسال می شود.
محمد رمضانی ارزش اقتصادی این کمکها را 2 میلیارد و 300 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: برنج، مرغ ، آب معدنی ، گوشت، حبوبات، لوازم و تجهیزات آشپزخانه ، امکانات و تجهیزات اقامتی و... از جمله کالاهایی است که توسط این کاروان برای پذیرایی از زائران و عزاداران حسینی (ع) ارسال می شود.
وی در ادامه نیز با اشاره به فعالیت موکب حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) آستانه اشرفیه اظهار داشت: این موکب با هدف پذیرایی از عزاداران اربعین حسینی (ع) فعالیت خود را از دهم آبانماه در شهر نجف اشرف آغاز خواهد کرد.
وی با بیان اینکه این موکب بمدت 14 روز نسبت به پذیرایی و ارائه خدمات به زائرین اقدام خواهد کرد ، افزود: پیش بینی می شود روزانه حدود 10 هزار نفر از زائران تحت پوشش خدمات رفاهی این موکب قرار بگیرند.
رمضانی یادآور شد: امسال تعداد 80 نفر از عوامل چون آشپز، کمک آشپز، راننده ، نیروهای خدماتی و تخصصی و... در موکب حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) شهرستان آستانه اشرفیه در نجف اشرف فعالیت می کنند.
شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر در شرق استان گیلان قرار دارد.
خبرنگار: رنجکش **انتشار دهنده : بابایی
7287 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.