به گزارش روابط عمومی فرمانداری رشت به ایرنا، شفقی روز سه شنبه در این جلسه، با بیان اینکه جوان گرایی از مهمترین ویژگی های یک مدیر است، گفت: جوانان رشت شایسته بهترین ها هستند و در صحنه های ورزشی، علمی، فرهنگی و اجتماعی ثابت کرده اند که همواره پیشگام بوده اند.
فرماندار شهرستان رشت با اشاره به تاکیدات استاندار گیلان در بهره گیری از بانوان و جوانان در مناصب مدیریتی افزود: احترام به نیروی جوان باید جزئی از فرهنگ مدیرتی مدیران شهرستان باشد.
وی با بیان اینکه یکی از مهمترین منابع کشور منابع انسانی است، ادامه داد: منابع انسانی باید درست به کارگیری شود و افرادی که دارای انگیزه هستند، مورد استفاده قرار گیرد.
شفقی ادامه داد: باید نیروی جوان و متخصص را به ادارات و دستگاه ها تزریق کنیم تا فعالیت ها و اهداف سازمان ها و دستگاه ها به صورت مطلوب انجام شود.
وی با اشاره به اینکه جوانان تحصیل کرده و توانمند در ادارات و سازمان ها حضور دارند، گفت : این وظیفه مدیران و مسئولان است که چنین نیروهایی را شناسایی و از ظرفیتشان در پیشبرد اهداف دولت و نظام استفاده کنند.
شفقی با بیان اینکه در حال حاضر اطلاعات جامع و کاملی در مورد جوانان موجود نیست، افزود: هر اداره و دستگاه بانک اطلاعاتی مناسبی در مورد وضعیت و توانمندی نیروهای جوان خود می تواند داشته باشد و این اطلاعات را به فرمانداری انتقال دهد.
فرماندار رشت ادامه داد: در آینده نزدیک کارگروه جوانان با مشارکت جوانان در فرمانداری رشت به منظور استفاده از توانمندی ها و سیاست گذاری ها تشکیل خواهد شد.
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60 درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.