دکتر عباس فنی اصل روز دوشنبه گفت: در این مدت 20 مقام کشوری و 101 مقام منطقه ای در حوزه فرهنگی و اجتماعی به ثبت رسیده است.
وی افزود: علاوه بر رشد چند برابری میزان افتخارات منطقه ای و ملی دانشگاه در حوزه فرهنگی و اجتماعی، نرخ تنوع افتخار نیز از رشد مطلوبی برخوردار بوده طوری که افتخارات در بخش های مختلف تشکل های دانشجویی به طور متناسب پخش شده است.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ، فنی اصل با اشاره به این که در 2 سال اخیر بیش از یک هزار و 500برنامه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه اجرا شده اظهار کرد: به طور میانگین در 2 سال اخیر به ازای اجرای هر 12 برنامه فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه یک افتخار در سطح کشوری یا منطقه ای در حوزه فرهنگی و اجتماعی به ثبت رسیده که این مهم نشان از وضعیت موثر و مطلوب برنامه های فرهنگی و اجتماعی دارد.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.