گودرز صادقی روز چهارشنبه در بازدید از خوابگاه کوثر افزود: تلاش بر این است که زمینه رفاه دانشجویان را فراهم کنیم تا بتوانند با آسودگی خاطر به تحصیل مشغول باشند.
وی با اشاره به تجهیزات و نوسازی های انجام شده تشریح کرد: بیش از 350 دستگاه یخچال برای اتاق های خوابگاه ها خریداری شد.
صادقی ادامه داد: از اعضای هیات علمی مستقر در استادسرای داخل محوطه دانشگاه خواستیم که این ساختمان ها را تخلیه کنند و این فضا را به عنوان خوابگاه خواهران استفاده می کنیم.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی ، دکتر عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی هم گفت: برای بهسازی و نوسازی خوابگاه کوثر یک حدود هفت میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه برای 200 نفر از دانشجویان دختر و 50 نفر دانشجوی پسر ظرفیت خوابگاهی ایجاد شد، افزود: تابستان امسال در خوابگاه ها نوسازی و بهسازی انجام دادیم تا زمینه رفاه بیشتر دانشجویان فراهم شود.
فنی اصل افزود: خوابگاه ها به سیستم امنیتی مجهز شده و مشکل روشنایی مسیر خوابگاه شهید رحیمی هم مرتفع شده است.
دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.
خبرنگار: گیتی طالبی ** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.