اورنگ ایلامی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: افزایش طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از 145 طرح در سال 1394 به 190 طرح در سال 1395 و افزایش تعداد مقاله‌های آی اس آی از 42 مقاله در سال 94 به 102 مورد در سال 95 از جمله موفقیت‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است.
وی گفت: امسال 440 دانشجو در رشته‌های مختلف این دانشگاه و در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا پذیرفته شدند.
ایلامی عنوان کرد: این دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی و دستیاری تخصصی در مهر سال 1396 در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پذیرفته شده‌اند که بخش عمده‌ای از آنها بومی استان هستند.
وی بیان کرد: هم اکنون 2 هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحصیل می‌کنند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج عنوان کرد: 51 درصد دانشجویان علوم پزشکی یاسوج به تعداد 51 نفر در دوره‌های تخصص پذیرفته شدند که این امر موفقیت بزرگی برای آنهاست.
ایلامی گفت: با بهره برداری از سلف سرویس و کتابخانه عمومی به مساحت سه هزار و 800 متر مربع میزان فضاهای این دانشگاه به هشت هزار و 200 متر مربع رسید.
وی سرانه فضای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را 4.2 متر مربع برآورد کرد.
ایلامی اظهار داشت: افزودن 25 عضو هیات علمی، تجهیز آزمایشگاه بهداشت هوا با یک میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار و خرید تجهیزات آموزشی برای الکترونیکی کردن آزمون‌ها از برنامه‌های امسال برای افزایش رفاه حال دانشجویان علوم پزشکی این استان بوده است.
وی همچنین از اخذ موافقت‌های اولیه برای ایجاد دانشکده‌های داروسازی و مدیریت اطلاع رسانی در این استان خبر داد و گفت: با تحقق این امر تعداد رشته‌ها و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی افزایش چشمگیر خواهد یافت.
خبرنگار: فرزانه شریفی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.