سخنگوی انتقال خون استان گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: اداره کل انتقال خون گیلان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، پدافند غیرعامل استانداری و انجمن داوطلبان اهدای خون استان اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.
گیتی ایزدی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مهلت ارسال آثار از تاسوعا تا اربعین حسینی عنوان و تصریح کرد: هر عکاس می تواند پنج عکس ارایه دهد.
وی اظهار داشت: به سه عکس برتر مورد تایید گروه داوری جوایز ارزنده ای ارایه می شود و عکس های برتر نیز در کتاب نگاه سرخ به چاپ می رسد.
سخنگوی انتقال خون استان گیلان خاطر نشان کرد: 09027422029 و telegram.me/@gilan-bto شماره و آدرس تلگرام برای ارسال عکس ها است.
وی در باره شرایط ارایه در این مسابقه عکاسی نیز بیان داشت: عکس ها بایستی با دوربین عکاسی، با کیفیت و با ذکر کامل مشخصات عکاس ارایه شود.
هشت پایگاه انتقال خون استان گیلان در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرهای رشت، لاهیجان، لنگرود، رودسر، فومن، تالش، بندرانزلی و آستارا امروز (یکشنبه) روز عاشورا برای اهداء خون فعال است.
وی بیان داشت: این پایگاه های انتقال خون استان گیلان از ساعت هشت تا 20 برای جمع آوری خون های اهدایی عزاداران حسینی فعال است.
پویش اهداء خون آگاهانه از تاسوعا تا اربعین حسینی نیز با هدف دعوت مردم به اهداء خون در استان گیلان راه اندازی شده است.
سالانه به طور میانگین بیش از 200 هزار واحد خون و فرآورده های خونی در استان گیلان تولید می شود که این خون ها برای مصدومان حوادث، جراحی ها، بیماران هموفیلی ، فاویسم و افراد مورد نیاز مورد مصرف قرار می گیرد.
امروز (یکشنبه) عاشورای حسینی است.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: بابایی
7286 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.