سرهنگ محمدرضا محمدی جمعه شب به ایرنا گفت: 14 محدودیت ترافیکی ویژه روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی در کلانشهر رشت ، از زمان شروع تا پایان مراسم پیش بینی شده و به اجرا گذاشته می شود.
وی ادامه داد: بر این اساس در خیابان سعدی به طرف شهرداری و کوچه های منتهی به شهرداری، سه راهی حاجی آباد به شهرداری و کوچه های منتهی به شهرداری، میدان صیقلان به سمت شهرداری، تختی به سمت شهرداری و چهارراه قدس به سمت صیقلان محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.
رئیس پلیس راهور گیلان میدان دفاع مقدس به سمت سبزه میدان، سرخ بنده به سمت صیقلان، میدان زرجوب به طرف صیقلان، میدان فرهنگ به طرف چهارراه قدس، تقاطع طالقانی (بیستون) به طرف دانای علی، کوچه انام به طرف دانای علی، خیابان نقره دشت به طرف دانای علی، خیابان ضیابری به طرف دانای علی ، خیابان سردارجنگل به طرف طالقانی (بیستون) و تمامی کوچه هایی که به طرف دانای علی ختم می شوند را جزو محدودیت های ترافیکی یادشده در کلانشهر رشت طی تاسوعا و عاشورا ذکر کرد.
فردا و پس فردا (شنبه و یکشنبه) تاسوعا و عاشورای حسینی است و سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، در ماتم و عزای آن امام همام و یاران باوفایش، مراسم های عزاداری برگزار می کنند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.