به گزارش ایرنا ،حجت الاسلام حسن دهشیری روز یکشنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان ر محل ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان، افزود: برگزاری مراسم هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و از خود گذشتگی رزمندگانی است که هشت سال قدرتمندانه در برابر دشمن ایستادند.
وی اظهارکرد: اگر امروز دشمن در سازمان ملل متحد از پیشرفت نظامی ایران سخن می گوید و از آن وحشت کرده به علت حفظ روحیه بسیجی و جهادی جوانان و مردم و رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.
امام جمعه اردستان گفت: رئیس جمهوری ایران با استعانت از آیات قرآن، قدرتمندانه در حضور مستشاران نظامی کشورهای خارجی سخن گفت و اعلام کرد ما از دشمن ترسی نداریم چون توان مقابله با ما را ندارد.
حجت الاسلام و المسلیمن دهشیری خاطرنشان کرد: نمایش تجهیزات پیشرفته نظامی در رژه هفته دفاع مقدس درتهران دشمنان را به وحشت انداخت، همبستگی آحاد مختلف مردم و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب اقتدار و عظمت کشور در جهان شده است.
امام جمعه اردستان گفت: وجود جوانانی مانند شهید محسن حججی ثمره عزاداری های امام حسین (ع) است که30 هزارنفر تقاضای حضور در جنگ با تکفیری ها را دارند.
وی همچنین یادآورشد: باید مواظب بود عزاداری هااز محتوا خالی نشود چون دشمن تلاش دارد مراسم های عزاداری را به انحراف بکشاند.
از 31 شهربور تا 6 مهر به مناسبت تهاجم گسترده رژیم بعثی عراق به کشورمان هفته بزرگداشت دفاع مقدس نامگذاری شده است.
شهرستان اردستان با 43 هزار نفر جمعیت در 118 کیلومتری اصفهان قرار دارد.
7431/6136 / 2093 ** خبرنگار: رحمت الله عامری نیا ** انتشاردهنده: اصغر دواتگر
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.