همزمان با برگزاری نشست علمی و تخصصی نقش نیروگاه های زباله سوز در مدیریت شهری از برگزیدگان نخستین جشنواره "شهر من؛ شهر پاک" قدردانی و تجلیل می شود.

به گزارش‌ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت، همزمان با برگزاری نشست علمی و تخصصی نقش نیروگاه های زباله سوز در مدیریت شهری از برگزیدگان نخستین جشنواره "شهر من؛ شهر پاک" قدردانی و تجلیل می شود.

بر پایه این گزارش آیین تجلیل از برترین‌های این جشنواره پایان بخش همایش علمی و تخصصی یاد شده در تالار همایش‌های سازمان آتش نشانی رشت خواهد بود.
  بر پایه فراخوان جشنواره "شهر من؛ شهر پاک" علاقه مندان به مباحث زیست محیطی و هنرمندان عکاسی آثار خود را در موضوعاتی چون تفکیک از مبدا، مشارکت مردمی در مدیریت پسماند، آموزش و فرهنگسازی نقش زنان و کودکان در تفکیک، پسماندهای ویژه، آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود، سگ‌های خیابانی و... به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.
  آثار ارسالی پس از داوری و بررسی کارشناسی مورد ارزیابی قرار گرفته و برترین‌ها انتخاب شدند.
از برترین‌های این جشنواره روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه امسال با حضور مسئولان و مدیران شهری تجلیل می‌شود و به رسم یادبود لوح سپاس، تندیس جشنواره و جایزه اهدا خواهد شد.
گفتنی است نخستین جشنواره عکاسی"شهر من؛ شهر پاک" با هدف فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت پسماندها و افزایش مشارکت‌های مردمی به وسیله سازمان مدیریت پسماندهای شهری رشت و با همکاری انجمن عکاسان رشت برگزار شده است.
گفتنی است تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه این‌جشنواره ۳۶۴عکس از ۵۷ عکاس بوده است.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.