مدیر عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری آمل به خبرنگار ایرنا گفت: آتش سوزی این پمپ بنزین که در میدان قائم (عج ) این شهر، ساعت 8 و 34 دقیقه صبح امروز یکشنبه به سامانه 125 اطلاع داده شد و بلافاصله بااعلام حریق پمپ بنزین سه دستگاه خودرو به محل حادثه اعزام شد.
علیرضا اکبری افزود: عوامل این سازمان در کمتر از 2 دقیقه به محل حریق حضور یافتند و در نخستین اقدام نسبت به قطع برق ، گاز و شیر اصلی مخزن بنزین اقدام کردند.
وی افزود: آتش سوزی در کانال های ارتباطی مخزن و پمپ های سکوی سوخت گیری رخ داد که با استفاده کف (فوم سبک و سنگین ) شعله های آتش مهار و از گسترش آن جلوگیری شد .
اکبری اضافه کرد : خوشبختانه به سرنشینان و خودرو های در حال سوخت گیری آسیبی نرسید و با اقدام بموقع کارگران و مسئول جایگاه پمپ بنزین نسبت به تخلیه خودروها از جایگاه اقدام شد .
به گفته وی در این عملیات پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین به همراه 14 آتش نشان حضور داشتند و این عملیات با انجام اقدامات احتیاط و ایمنی ، 45 دقیقه به طول انجامید .
مدیر عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل همچنین گفت: هرگونه اظهار نظر در خصوص علت اصلی حریق پمپ بنزین باید پس از بررسی دقیق و کارشناسی صورت گیرد .
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده: حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.