فرشاد رفعتی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ورزشکاران گیلانی موفق به کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره از مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در ساری شدند.
وی افزود: بر این اساس و در جریان این رقابت ها ، نیما مجیدی ورزشکار پرتوان گیلانی در وزن 85- کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود مدال طلای این دوره از رقابتها را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچنین احمد نیک کار دیگر ورزشکار شایسته گیلانی حاضر در این مسابقات، در وزن 65- کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفت و در نهایت مدال با ارزش نقره را برای گیلان به ارمغان آورد.
وی بیان کرد: نیما مجیدی و احمد نیک کار با کسب مدال های طلا و نقره این دوره از رقابت ها، به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ بزرگسالان ایران نیز دعوت شدند.
دبیر هیات ورزشهای رزمی گیلان خاطرنشان کرد: تیم کیک بوکسینگ گیلان نیز با کسب این 2 مدال ، در مجموع تیمی پس از تیم های تهران ، مازندران و قم در مکان چهارم کشور قرار گرفت.
وی اضافه کرد: حسین شفیعی در وزن 60 کیلوگرم ، عقیل قربانپور در وزن 65 کیلوگرم ، میلاد رحیمی در وزن 70 کیلوگرم ، بیژن آقایی نژاد در وزن 75 کیلوگرم و جواد شهبازی در وزن 80 کیلوگرم دیگر اعضای تیم کیک بوکسینگ گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دادند.
رفعتی یادآور شد: در رقابت های کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ، زبده ترین ورزشکاران این رشته رزمی از سراسر کشور در ساری با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از سه هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته ورزشهای رزمی ، در سبک های مختلف در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.