فرشاد رفعتی دبیر هیات ورزش های رزمی استان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات کیک بوکسینگ قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از عصر امروز (پنجشنبه) در ساری آغاز می شود و بر این اساس تیم کیک بوکسینگ منتخب بزرگسالان استان گیلان در این دوره از رقابت ها حضور یافته است.
وی ادامه داد: حسین شفیعی در وزن 60 کیلوگرم ، احمد نیک کار و عقیل قربانپور در وزن 65 کیلوگرم ، میلاد رحیمی در وزن 70 کیلوگرم ، بیژن آقایی نژاد در وزن 75 کیلوگرم ، جواد شهبازی در وزن 80 کیلوگرم و نیما مجیدی در وزن 85 کیلوگرم اعضای تیم کیک بوکسینگ گیلان را در رقابت های قهرمانی کشور تشکیل می دهند.

** درخشش مشتزنان گیلانی در مسابقات قهرمانی جوانان کشور
رئیس هیات مشتزنی گیلان گفت: در جریان مسابقات قهرمانی جوانان که در همدان برگزار شد، تیم چهار نفره مشتزنی گیلان موفق به کسب 2 مدال طلا و یک مدال برنز شد.
امین قاسمی پور به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در پایان این رقابت ها ، شاهین عطایی از گیلان در وزن 52 کیلوگرم که با غلبه بر حریف قدرتمند تهرانی خود راهی فینال شده بود ، در مسابقه نهایی نیز حریفش را شکست داد و صاحب مدال طلای این وزن شد.
وی ادامه داد: همچنین علی فلاح مشتزن خوش آتیه گیلان نیز که در نیمه نهایی اشکان رشید عضو تیم ملی را در دیداری جذاب شکست داده بود، با برتری مقابل رقیبش در فینال، مدال طلای وزن 64 کیلوگرم را تصاحب کرد.
رئیس هیات مشتزنی گیلان بیان کرد: علیرضا فیضی مشتزن وزن 56 کیلوگرم استان گیلان در این دوره از رقابت ها توانست روی سکوی سوم قرار گیرد و مدال برنز را کسب کند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشاردهنده: کبیری
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.