شهاب سلطانی روز شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار کرد : تیم ملی کاراته امید ایران با پنج کاراته کار و در پنج وزن از چهارم آبان ماه سال جاری در کشور اسپانیا در مسابقات جهانی شرکت می کند .
وی که برای برپایی اولین اردوی تیم ملی کاراته امید ایران در رشت حضور داشت، افزود: تا آغاز رقابت های امیدهای جهان، کاراته کاران به آمادگی کامل خواهند رسید و در این مدت ، روی کارهای بدنسازی ، تکنیکی و تاکتیکی بیشتر کار خواهیم کرد تا وضعیت ملی پوشان را به بالاترین حد برسانیم.
سرمربی تیم ملی کاراته امید ایران ادامه داد: کاراته کاران ملی پوش قبل از حضور در اردوی رشت ، تیر ماه در مسابقات قزاقستان و پس از آن نیز در جام وحدت و دوستی ارومیه حضور داشتند و از آمادگی نسبی خوبی برخوردار بودند.
وی خاطرنشان کرد: تیم ملی کاراته در دوره گذشته رقابت های قهرمانی امیدهای جهان، سه مدال برنز کسب کرده بود اما امیدواریم که در مسابقات امسال، مدال های مرغوب تر و بیشتری را کسب کنیم.
سلطانی اضافه کرد: هم اینک 11 کاراته کار در اردو حضور دارند که در نهایت پنج کاراته کار در قالب تیم ملی امید در مسابقات جهانی حضور می یابند که ملی پوشان کاراته ، برای اولین بار در رقابت های امیدهای جهان شرکت می کنند.
وی یادآور شد: البته کاراته کاران با توجه به سن کم خود ، تجربه بالایی دارند و مدال های قهرمانی امیدهای آسیا و جوانان جهان را در کارنامه ورزشی خود دارند.
سرمربی تیم ملی کاراته امید به اردوی برپا شده در رشت اشاره و خاطرنشان کرد: خوشبختانه این اردو در سطح بسیار بالایی برگزار شد و همه امکانات برپایی آن نیز مناسب بود.
وی اظهار کرد: با توجه به اینکه گیلان از دیرباز یکی از قطب های برتر کاراته کشور بوده و افراد بسیار معروفی نیز هم اینک در راس ورزش و هیات کاراته هستند و به همین دلیل برپایی اردوها در این استان در سطح بالایی برگزار خواهد شد.
سلطانی گفت: مسئولان اداره ورزش و همچنین هیات کاراته گیلان در برپایی این اردو سنگ تمام گذاشتند که از این بابت از آنان تشکر می کنم چون تمامی ملی پوشان و کادر فنی از شرایط اردو رضایت کامل دارند.
اولین اردوی آمادگی تیم ملی کاراته امید ایران که از دوم شهریور ماه در محل آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برپا شده بود ، روز جمعه دهم شهریور به کار خود پایان داد.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.