نشست بررسی پرداخت مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی از سازمان‌های بیمه‌گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، نشست بررسی پرداخت مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی از سازمان های بیمه‌گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت با حضور استاندار گیلان برگزار شد.

 محمد علی نجفی در این نشست که با حضور روسای بیمارستان های خصوصی در دفتر وی برگزار شد با اشاره به خدمات‌رسانی و نقش بیمارستان‌های بخش خصوصی در تامین سلامت بخش قابل توجهی از مردم اظهار داشت : در بازدیدهایی که از برخی بیمارستان های خصوصی داشتم علاقمندی و جدیت آنان را شاهد بودم.

وی با مثبت ارزیابی کردن اقدامات خوب صورت گرفته در بیمارستان های دولتی، حمایت از کارآفرینی و تولید را از اولویت‌های مهم استان برشمرد و افزود : تلاشگران در بیمارستان های خصوصی ضمن داشتن مدارج بالای علمی، ضمن اینکه روحیه کارآفرینی و تولید را پیشه راه خود کرده و اقدامات ارزنده ای را در بخش بهداشت و درمان جامعه داشته اند .

 نجفی در این نشست ضمن تماس تلفنی با  دکتر سید تقی نوربخش رئیس سازمان تامین اجتماعی کشور و دکتر نمکی معاون توسعه اموراجتماعی و عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار پرداخت هر چه سریعتر مطالبات بیمارستان های بخش خصوصی گیلان از سازمان های بیمه گر تامین اجتماعی و بیمه سلامت شد .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.