محمدعلی همتی روز شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان فارابی مشهد در جمع خبرنگاران افزود: طبق بررسیهای انجام شده از 80 بیمارستان زیر پوشش تامین اجتماعی در سطح کشور 60 بیمارستان به خدمات هتلینگ نیاز دارند.
وی ادامه داد: طی هفته دولت عملیات ارتقا هتلینگ در 10 بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی افتتاح شد و بقیه تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
عضو هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی محورهای طرح ارتقا هتلینگ را که در راستای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای کشور اجرا می شود شامل بهداشت، خدمات رفاهی، تجهیزات، امکانات، تاسیسات و ساختمان عنوان کرد.
وی گفت: از این پس بیمارستانهای دانشگاهی و عمومی متعلق به تامین اجتماعی طبق مصوبه این سازمان می توانند حداکثر 10 درصد تختهای خود را به بیماران تکمیلی و بر اساس تعرفه خصوصی اختصاص دهند.
همتی افزود: افزایش درآمدهای اختصاصی مراکز درمانی در راستای ارتقا خدمات دهی و افزایش ضریب اشتعال تختها از مزایای طرح مذکور به شمار می رود.
طرح ارتقا هتلینگ بیمارستان فارابی مشهد امروز بهره برداری شد. این بیمارستان با 242 تخت بیمارستانی در فضایی به مساحت 20 هزار مترمربع سال 1381 تاسیس شد.
خبرنگاران: مصطفی نخعی و مریم انجیدنی **انتشار: حسین کریم زاده
3027/7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.