اهالی در تماسی با خبرنگار ایرنا اظهار داشتند که پس از غرق شدن این نوجوان طی شب گذشته، سه ساعت بعد ، جسد او در فاصله حدود 500 متر روی آب شناور و امواج دریا آن را پس می دهد که بر روی آب هویدا می شود.
اهالی در این تماس از عدم حضور بموقع نیروهای نجات غریق و تاخیر در حضور آنها ابراز نارضایتی کردند و مدعی شدند که نیروهای نجات غریق، با تاخیر در محل حادثه حضور یافته اند.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان لاهیجان در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 16 روز گذشته (یکشنبه) از سوی اهالی به این جمعیت اطلاع داده شد که فردی اهل اصفهان که همراه خانواده برای شنا به دریا رفته بود، در سواحل دریا و خارج از طرح سالم سازی در ساحل امیرآباد غرق شده که نیروهای این جمعیت به همراه نیروهای غریق نجات ، به محل حادثه اعزام شدند.
رضا علیزاده افزود: جسد این دختر ، ساعاتی بعد، پیدا و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می شود.
وی از مسافران و عموم مردم که برای شنا به سواحل می روند، خواست به هشدارهای کارشناسی توجه کنند.
علیزاده اظهار داشت: برغم هشدارهای هواشناسی مبنی بر مواج بودن دریا و مناسب نبودن دریا برای شنا، برخی از خانواده به این هشدارها توجه نمی کنند.
شهرستان لاهیجان در شرق استان گیلان، 10 کیلومتر ساحل دارد و 2 اکیپ امداد در طرح سالمسازی نیلوفر سحرخیز محله و محل خطرآفرین امیرآباد لاهیجان مستقر هستند. در طرح سالم سازی دریا دو نجات گر مرد و یک نجات گر زن با امکانات امداد و نجات به همراه نیروهای نجات غریق و نیروی انتظامی حضور دارند.
خبرنگار: نظرپور **انتشاردهنده: کبیری
6029/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.