کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث فاز 3 کارخانه تولید ورق آلومینیومی و مفتول‌های مسی شرکت گیل راد ظهر امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به زمین زده شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در نخستین روز از آغاز هفته دولت عملیات اجرایی فاز3 ساخت کارخانه تولید ورق آلومینیومی و مفتول‌های مسی با سرمایه‌گذاری 140میلیون یورویی و 100 میلیارد تومانی بخش خصوصی ظهر امروز با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندار گیلان آغاز شد.

این کارخانه که در زمینی به مساحت 10هکتار و  محیط سالن های تولیدی به مساحت 25 هزار مترمربع در شهرک صنعتی سفیدرود رشت ساخته می‌شود، زمینه اشتغال 500 نفر به صورت مستقیم و 2 هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم را ایجاد می کند.

احداث واحدهای نورد گرم و تولید ورق شامل فویل آلیاژی با ضخامت کمتر از 7 میکرون، ورق آلیاژی، ورق قوطی‌های نوشیدنی، تولید بیلت وشمش آلومینیوم، مفتول آلیاژی، قطعات فورجینگ آلومینیوم، تولید آلیاژهای ریختگی و صنایع ریخته گری پیشرفته تحت فشار، سیم بالاسری قطار برقی و تولید هادی مسی با هدف تأمین نیاز بازار داخلی و صادرات محصولات نهایی به کشورهای همسایه از جمله صنایع تولیدی این پروژه بزرگ است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.