ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گیلان صبح امروز با ادای احترام به شهدا توسط معاون رئیس جمهور، استاندار گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم در گلزار شهدای رشت آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، صبح امروز با حضور محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه، نجفی استاندار گیلان، مدیران دستگاه‌های اجرایی و اقشار مختلف مردم در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا ویژه برنامه‌های هفته‌ دولت در گیلان آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم با قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ شهیدان رجایی و باهنر، شهدای کارمند دولت، انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دفاع از حرمین را گرامی داشتند.

هفته‌ دولت امسال با محوریت شعار تدبیر و امید برای تولید و اشتغال برگزار می‌شود.

گیلان در طول هفته دولت امسال شاهد بهره برداری از هزار و 174 پروژه ی عمرانی و تولیدی بزرگ و کوچک با اعتباری بالغ بر هزار و 226 میلیارد تومان است.

امروز و در نخستین روز از هفته دولت با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و استاندارگیلان کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث فاز 3 کارخانه گیل راد شمال در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به زمین خواهد خورد.

همچنین با حضور دکتر محمدباقر نوبخت به نمایندگی از هیئت دولت و دکتر محمدعلی نجفی به صورت همزمان پروژه های جایگزینی کابل های خودنگهدار به جای سیم مسی فرسوده در سطح استان و نیز دانشکده فناوری های نوین در دانشگاه گیلان افتتاح خواهد شد.

نشست با فعالان اقتصادی و صاحبان صنایع و دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی ، اعضای هیات علمی و اساتید دانشگاه گیلان نیز از دیگر برنامه های سفر دو روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به گیلان است.

42

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.