فرماندار نمین گفت:کارخانه تولید  MDF ملامینه  و رودری در منطقه نوجه ده نمین راه اندازی  می شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، فرهاد عبدالعلی‌پور در بازدید از مراحل احداث کارخانه ساوالان چوب در منطقه نوجه ده نمین گفت: این کارخانه با سرمایه گذاری 100 میلیارد ریالی بخش خصوصی ایجاد و راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان این مطلب که این واحد تولیدی در 86 هزار متر مربع زمین احداث می‌گردد، افزود: سوله‌های این کارخانه به مساحت 12 هزار متر مربع در حال آماده‌سازی برای راه‌اندازی دستگاه‌ها است.

فرماندار نمین ادامه داد: بالغ بر 65 میلیارد ریال تجهیزات و ماشین آلات این کارخانه خریداری  شده و بعد از اتمام سوله ها مراحل نصب و استارت آنها آغاز می گردد.

عبدالعلی‌پور اظهار داشت: این واحد تولیدی انواع  محصولات MDF ملامینه،رودری،کاغذهای آغشته و دکوراتیو را تولید و به بازار عرضه خواهد کرد.

وی با بیان این مطلب که در تلاش هستیم این کارخانه در دهه فجر سالجاری راه‌اندازی شود ادامه داد: با افتتاح این واحد تولیدی برای 40 نفر در مرحله اول زمینه اشتغال فراهم می‌گردد.

فرماندار نمین تاکید کرد:این طرح جزو طرح‌های راکد صنعتی شهرستان نمین بود که سرمایه‌گذار جدید با پرداخت بدهی‌های قبلی توانسته آنرا احیا و مراحل بازگشت آن به چرخه تولید را طی نماید.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.