فرماندار رودسر گفت: یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران کاردان و توانمند است .

به گزارش ایلنا از رودسر، امیر جانبازی رودسری در  نشست  هفته ملی مهارت ،احساس مسئولیت آموزشگاه داران را قدر دانست و گفت: به رغم اینکه آموزشگاه داران مهارتی دغدغه های خاص خود را دارند اما مشتاقانه با برگزاری نشست های مختلف پیگیری رفع این مشکلات  هستند.

وی تأکید کرد : مناسبت های خاص در روزها و هفته های مختلف باید فرصتی برای تلاش و کار باشد تا از این طریق شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم .

جانبازی رودسری با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید استفاده از مدیران کاردان و توانمند است افزود : ما به مدیرانی توانمند و کارآمد احتیاج داریم که به دور از حواشی کار ها را به نحو احسن انجام دهند .

جانبازی رودسری ادامه داد : اگر بخواهیم آموزش را ارتقاء دهیم باید از لحاظ کیفی آن را تقویت کنیم چرا که بالا بردن سطح کیفی آموزش ، ارتقاء سطح علمی دانش آموزان و کارآموزان را در پی خواهد داشت .

وی با اشاره به دغدغه آموزشگاه داران مهارتی در خصوص بیمه مربیان آموزشی گفت : رفع مشکل بیمه مربیان آموزشی یکی از دغدغه های اینجانب و مطمئناً نماینده محترم شهرستان نیزهست که در این خصوص پیگیری های لازم انجام خواهد شد .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.