به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت ، ضمن قدردانی از طرح دوفوریتی مجلس شورای اسلامی با عنوان مقابله با اقدامات خصمانه سنای آمریکا اظهار کرد: آمریکا به سبب اینکه جمهوری اسلامی نمی تواند با خباثت او کنار بیاید، دشمنی دیرینه دارد.
وی بیان کرد: هزینه چالش در رابطه با آمریکا ، کمتر از سازش است و سرداران دیپلماسی کشور در این راه به پشتوانه مردم، نباید واهمه ای داشته باشند و باید با قدرت به پیش بروند.
خطیب جمعه رشت با اشاره به دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه با رهبر معظم انقلاب افزود: اگر برخورد قوه قضائیه جدی باشد؛ در هیچ کجای کشور و استان، محل امنی برای مجرمان وجود نخواهد داشت.
حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی با اشاره به حمایت از آزادی های مشروع مردم گفت: عبارت آتش به اختیار که از سوی مقام معظم رهبری مطرح شده، به معنای بی نظمی و بی مبالاتی نیست؛ خلاف قانون، خلاف شرع هم هست و امر به معروف و نهی از منکر می بایست در نهایت احترام انجام شود.
وی در بخش دیگری از سخنانش، از اعتیاد بعنوان بلای خانمانسوز یاد کرد و ادامه داد: متاسفانه فضای جذابی برای گمراهی جوانان در خارج از محیط خانواده بوجود آمده و خانواده ها می بایست بیش از همیشه ، نسبت به تربیت فرزندان خویش هوشیار باشند و هرچه بیشتر بر استحکام کانون گرم خانواده ها بیافزایند.
وی با اشاره به 16 تیرماه بعنوان روز ملی مالیات تاکید کرد: قانون اسلامی در کشورمان، برگرفته از عقل ناب است و کسانی که از پرداخت مالیات گریزانند، دچار معصیت شده و حق دیگران را ضایع می کنند.
جواد انوری مدیرکل مالیاتی گیلان نیز پیش از خطبه های آئین سیاسی - عبادی نماز جمعه رشت، مالیات را یکی از پاک ترین منابع درآمدی کشور دانست و گفت: درآمدهای حاصل از مالیات، نقش مهمی در توسعه و آبادانی کشور دارد.
وی نهادینه کردن فرهنگ مالیات را یکی از ضروریات مورد اهتمام در هفته مالیات دانست و بر عدالت مالیاتی تاکید کرد.
16تیرماه در گاهشمار کشور به نام روز ملی مالیات نامگذاری شده و تا 23 تیرماه، هفته مالیات نام گرفته است.
خبرنگار : ضامن ** انتشاردهنده: کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.