به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید کریم امامی در خطبه های نماز عبادی - سیاسی جمعه تیران افزود: تصرف بودجه بیت المال توسط برخی از افراد باید مسئولان رسیدگی شود و قوه قضاییه نسبت به این گونه پرونده ها توجه جدی داشته باشد.
وی بیان کرد: مسئولان در قوه قضاییه به دغدغه های رهبر معظم انقلاب و آنچه ایشان مورد تاکید و توجه قرار داده اند توجه کنند و نباید هیچ مسئولی در هر دستگاهی برای پاسخ به مطالبات نظام شعاری عمل کند بلکه باید در عمل توانایی و ظرفیت خود را نشان دهد.
امام جمعه موقت تیران با اشاره به اینکه برای جلوگیری از تخلفات از جمله تخلفات مالی نیازمند اصلاح قانون و یا وضع قوانین جدید است، خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی باید در اصلاح قوانین و نظارت بر اجرای آن ها تلاش کند و با همکاری دولت جلوی تخلفاتی مانند حقوق های نجومی را بگیرد.
وی در بخشی از سخنان خود به نظر برخی از نمایندگان مجلس آمریکا مبنی بر عزل ترامپ گفت: برای مسئولان و نمایندگان مجلس آمریکا بی کفایتی و عدم عقلانیت ترامپ ثابت شده و این موضوع در بین مردم دنیا نیز روشن است.
حجت الاسلام امامی ادامه داد: با وجود این وضعیت در مدیریت اجرایی کشور آمریکا برخی دولت ها مانند آل سعود با چنین رئیس جمهور بی کفایتی همراه شده اند و مایه بدبختی برای ملت های مسلمان و کشور خود ایجاد کرده اند.
وی یادآورشد: دولت آمریکا منابع کشورهای جهان را برای خود تصاحب می کند و پس از اتمام منابع کشورها، آن ها را نابود و مشکلاتی برای کشورهای آن ها ایجاد می کند.
شهرستان تیران و کرون با 71 هزار نفر جمعیت در 45کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.7131
خبرنگار: اکبر مهدی زاده انتشاردهند:
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.