فرماندار رشت گفت:دشمنان با طرح این موضوع که سن معتادان به مواد مخدر پایین آمده و افراد تحصیلکرده جامعه نیز درگیر این معضل هستند، نشان دهنده این است که مافیای جهانی اهداف سازمان یافته‌ای دارند و می‌خواهند جامعه ما را از درون نابود کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیین افتتاحیه نمایشگاه مبارزه با موادمخدر شهرستان رشت در محله سلیمانداراب با حضور فرماندار شهرستان و سایر مسئولان این شهر برگزار شد.

فرماندار شهرستان رشت در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان این مراسم گفت: در سالروز جهانی مبارزه با موادمخدر یاد و خاطره تمامی شهدای مبارزه با این بلای خانمانسوز را گرامی می داریم.

سیروس‌شفقی افزود: در کنار سه بحران بزرگ در دنیا که فقر تهدیدات زیست‌محیطی و تهدیدات هسته‌ای هستند ، دنیای مدرن با بحران موادمخدر و مواد روانگردان مواجه است که گردش مالی عظیمی را برای سوداگران مرگ به دنبال دارد.

وی مهمترین عامل توسعه یک جامعه را منابع انسانی جامعه دانست و اظهار کرد: هدف مافیای مواد مخدر در دنیا ، علاوه بر درآمدزایی، نابودی منابع انسانی در جامعه است و این امر در کشورهای در حال توسعه ای چون ایران نمود بیشتری دارد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه منابع انسانی در کشور ما اهمیت ویژه ای دارد و آن به دلیل روحیه انقلابی ملت و رهنمودهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در قالب شعارهاییست که آرمان‌های انقلاب را در خود جای داده است، افزود : از آنجایی که ملت ما تا پای جان به این آرمان‌ها و اهداف وفادارند ، بیشتر مورد هجمه دشمنان قرار می گیرند.

شفقی با اشاره به اینکه شعار دکتر روحانی همواره تکیه بر سرمایه های اجتماعی ایران اسلامی است، اظهار داشت: همین سرمایه های اجتماعی که حماسه انتخابات را رقم زده‌اند ، هشت سال در برابر تهدیدات دشمن و جنگ تحمیلی ایستادگی کرده و قله های پیشرفت و توسعه این کشور را فتح کرده اند و می توانند در راستای تحقق این مهم که ریشه کنی مواد مخدر در کشورمان است بسیار موثر باشند.

وی افزود: همه دستگاه ها باید بتوانند به طور هماهنگ و با هم افزایی و استفاده از امکانات موجود ، در راستای کاهش آلام و پیشگیری و ریشه کنی این بلای خانمان سوزی که کشور عزیزمان درگیر آن است، گام‌های اساسی برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.