به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، ‍ فیروز احمدی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: در جریان مبارزات انقلاب اسلامی، اعتماد متقابل بین نیروهای انقلاب ایجاد شده بود و همه نسبت به هم اعتماد کامل داشتند و این موضوع در مقطع کنونی نیز باید صورت پذیرد.

وی با اشاره به حساسیتهای موجود در عرصه سیاست امروز ایران بیان کرد: ما در پیچ تاریخی خاصی قرار گرفته‌ایم و اوضاع داخلی و خارجی ایجاب می‌کند همه در قالب جبهه مردمی و  متحدانه عمل کنیم.

عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه نیروهای انقلاب حق ندارند آب در آسیاب دشمن بریزند، گفت: هر کسی که بخواهد با منیت و بی توجهی به اولویتهای انقلاب اسلامی خدشه‌ای در وحدت و حرکت جمعی نیروهای انقلابی و مردم ایجاد کند، دچار خیانت بزرگی شده است.

احمدی با دعوت از همه نیروها و علاقه‌مندان به انقلاب اسلامی، آرمانهای امام(ره) و پیشرفت کشور برای پیوستن به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی افزود: جامعه ما با مشکلات مختلفی در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی و معیشتی مواجه شده است و دولت با بی‌تحرکی نتوانسته است در تامین حداقل نیازهای مردم موثر عمل کند.

عضو شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: در سایه وحدت امکان ایجاد تحول در قوه مجریه فراهم است و برای تشکیل دولتی پویا، دارای برنامه موثر و عملیاتی، صادق و راستگو باید تلاش کنیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621972
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.