به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی آستانه اشرفیه بیان کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و نظارت بر واحدهای صنفی طی سه ماه اول سال جاری ، 29 واحد صنفی متخلف توسط پلیس اماکن عمومی در آستانه اشرفیه پلمپ شد.
سرهنگ منوچهر محبوبی افزود: این واحدهای صنفی عموماً به علت نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی برابر ماده های 27 و 28 قانون نظام صنفی اعمال قانون شدند.
سرهنگ محبوبی با تاکید بر اینکه نظارت بر صنوف از سوی پلیس نقش بسزایی در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی دارد، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی صاحبان صنفی، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
شهرستان آستانه اشرفیه در 35 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف سه کیلوگرم هروئین در شهرستان رشت خبر داد.
احدالله احدی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع، با تعقیب سرنخ ها موفق به شناسایی متهم شدند.
وی با اشاره به توقیف خودروی سواری متهم 45 ساله در شهرستان رشت اظهار داشت: در بازرسی از خودرو این متهم، سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط و متهم به همراه همدستانش برای تکمیل پرونده، به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.