سرهنگ سعید بابایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده 800 نفر از قاچاقچیان، توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر در این استان دستگیر شدند که 129 دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت متهمان توقیف شد.
وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا 29 خرداد، 60 مرحله طرح پاکسازی و کنترل محورهای مواصلاتی در سطح این استان اجرا شده است و این روند با جدیت ادامه دارد.
بابایی با اشاره به اولویت ها و برنامه های پلیس مبارزه با مواد مخدر طی سال جاری گفت: اجرای مستمر طرح پاکسازی مناطق آلوده، جمع آوری معتادان متجاهر و اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی به منظور پیشگیری از انواع قاچاق مواد مخدر از جمله برنامه های یاد شده است.
وی، بیان کرد: طرح تشدید برخورد با فروشندگان مواد مخدر، شناسایی و دستگیر عناصر اصلی باندهای بزرگ مواد مخدر، تعامل با استان های همجوار و افزایش عملیات های مشترک با هدف کاهش ورود مواد از اولویت های دیگر پلیس مواد مخدر استان است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان زنجان ادامه داد: فرهنگ سازی، برگزاری کلاس های آگاهسازی و آموزشی به منظور کاهش آسب های اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد در نهادها، سازمان ها، ادارات و مراکز آموزشی از دیگر برنامه هایی است که طی سال جاری پیگیری می شود.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه آگاهسازی موادمخدر در بین اقشار مختلف مردم، مراکز آموزشی، دستگاه های اجرایی، شرکت ها، پایگاه های بسیج و محلات نیز در طی سال جاری مورد توجه قرار گرفته است.
7320/6085
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.