به گزارش عصر یکشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف 17 کیلوگرم هروئین و تریاک در استان خبر داد.
احدالله احدی گفت: در پی دریافت گزارش مردمی از فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران موفق به شناسایی متهم شده و خودرو او را در رودسر متوقف کردند.
وی با تاکید بر اینکه در بازرسی از این خودرو، چهار کیلوگرم ماده مخدر از نوع هروئین کشف و ضبط شد، خاطرنشان کرد: متهم 33 ساله این پرونده ، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان همچنین از کشف 13 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در استان خبر داد.
احدی با بیان اینکه ماموران خودروی سواری یک قاچاقچی را در سراوان رشت شناسایی کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو 13 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.
بر اساس گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، فرمانده نیروی انتظامی رشت از کشف بیش از 67 کیلوگرم حشیش و دستگیری یک فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رحیم شعبانی بیان کرد: ماموران انتظامی بخش کوچصفهان در پی دریافت خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر ، موضوع را در دستور کار قرار داده و با اخذ نیابت قضایی متهم 45 ساله را در یکی از روستاهای بخش خمام دستگیر کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی بخش های کوچصفهان و خمام در بازرسی از منزل مسکونی متهم، 67 کیلو و 200 گرم حشیش کشف و ضبط کردند.
گزارش دیگری از واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا حاکی از کشف بیش از کشف یک کیلو و 800 گرم مواد مخدر در شهرستان شفت است.
سرهنگ علی صداقت فرمانده انتظامی شفت گفت : در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از دهستان ها، بررسی موضوع در دستور پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه ماموران پس از اطلاع از صحت موضوع موفق به شناسایی محل اختفای متهم شدند، اظهار داشت: در بازرسی از محل اختفای متهم، یک کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع مشتقات تریاک کشف شد.
فرمانده انتظامی شفت با اشاره به دستگیری سه متهم 50، 48 و 44 ساله این پرونده اضافه کرد: هر سه متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.