لایحه تمدید قرارداد 5 جایگاه CNG با 50 درصد حق السهم شهرداری بصورت ترک تشریفات اولین لایحه ای بود که در جلسه شورای شهر رشت مطرح شد و با 8 رای مثبت به تصویب رسید.

به گزار ش ایلنا از رشت، صد و نود و سومین جلسه صحن شورا با حضور اعضای شورای شهر رشت برگزار شد.

در ابتدای این جلسه از پاکبانی که در روزهای اخیر با امانت داری خود کار ارزشمندی انجام داده بود تقدیر شد.

مظفر نیکومنش در نطق خود ضمن تبریک به  فرامرزجمشید پور سرپرست شهرداری رشت افزود:سعی کنیم در عمر باقی مانده این شورا برای سرپرست جدید شهرداری کمک حال بوده و همچنین تلاش کنیم حقوق ها و معوقات شهرداری پرداخت گردد.

وی افزود: حفظ آرامش در بدنه شهرداری امری بسیار مهم است و سعی شود از جابجایی مدیران در این مدت خودداری گردد.

مظفر نیکومنش در ادامه اذعان داشت: شنیده ها حاکیست که کارخانه آسفالت شهرداری رشت بخاطر ٣٠ میلیون تومان بدهی تعطیل شده که این جای تاسف دارد.

در ادامه فرهاد شوقی عضو شورای شهر با اشاره به اقدام سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت در خصوص لغو کمک به هیئت های مذهبی بیان داشت: مصوبه ای مبنی بر لغو کمک به هیات های مذهبی در شورای سازمان فرهنگی ورزشی تصویب شده است که درخواست ما تجدید نظر آن است.

همچنین در این جلسه  تمدید لایحه قرار داد ٥ جایگاه سی ان جی با ٥٠ درصد حق السهم شهرداری بصورت ترک تشریفات اولین لایحه ای بود که در این جلسه مطرح شد که با ٨ رای مثبت به تصویب رسید.

لایحه درخواست کمک مالی دانشگاه گیلان جهت حمایت از اولین دوره المپیاد علمی و فرهنگی  با ضرورت یک فوریت مطرح شده و این لایحه با اکثریت آرای اعضا به تصویب رسید.

در ادامه لایحه یک فوریتی در خصوص بهسازی و مرمت بناها و ساختمان‌های نامناسب با وضع جداره های تاریخی شهر رشت مطرح شد و به تصویب نرسید.

کمک مالی جهت پرداخت جریمه شهرداری مرکز در رابطه با تخلفات ساختمانی و اعتراض فرمانداری در این خصوص از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

درخواست کمک مالی به یکی از همکاران شهرداری مرکزی با توجه به مشکل تنفسی شدید لایحه ای بود که به آن ذکر شد و به تصویب رسید.

نظر کمیسیون عمران و توسعه شهری با مفاد آن بر اساس مبنا قرار دادن تعرفه نظام صنفی رایانه ای از دیگو لوایحی بود که مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.