به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه فردیس ضمن تشکر و قدردانی حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای در انتخابات 29 اردیبهشت، افزود: افرادی که انتخاب شدند به دنبال سازمان ها، ادارات و حق و حقوق مردم فردیس و جدا شدن آن از کرج باشند.
وی ادامه داد: مسئله بعدی انتخاب شهردار است که باید مصالح مردم و شهر لحاظ و با تدبیر عمل کنند و مسئله بعدی هزینه ها و مدیریت کردن درآمد شهرداری است که باید در این مرحله به پاکدستی، منطق و مصلحت مردم توجه شود.
وی با اشاره به اینکه در شهرستان فردیس 151 هزار نفر پای صندوق های رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها آمدند، گفت: این درصد آراء بالایی است و بر این اساس از حضور حماسی مردم در انتخابات تشکر و قدرانی دارم و هم از کسانی که مورد اعتماد مردم واقع قرار گرفتند می خواهم که به درستی مدیریت کنند.
امام جمعه فردیس با تشکر و قدردانی از فرمانداری به عنوان متولی برگزار کننده انتخابات در فردیس و از هیات های اجرایی، گفت: فرمانداری هیات های اجرایی را شکل داد و هم دستگاه های نظارتی تلاش کردند به آنها خداقوت می گوییم.
ایمانی افزود: هیچ کس منکر وجود برخی ضعف ها نیست، ولی باید نیمه پر آن لیوان را هم ببینیم و اینکه انتخابات در کمال آرامش برگزار شد.
وی تصریح کرد: برخی از کاندیداهای شورای شهر در کمال نجابت و قانونمندی وارد این عرصه شدند، در نصب پوستر و بنر تبلیغاتی انتخاباتی خوب عمل کردند، روز انتخابات سالم کار کردند که از آنها کمال تشکر و قدردانی را داریم. ولی بعضی از کاندیداها درست وارد عرصه انتخابات نشدند، تبلیغات آنها از روز اول خارج از عرف و قانون بود، بیش از مقدار مجازتبلیغات کردند، پوستر و بنرهای بسیار بزرگ نصب کردند.
7413/1535خبرنگار:معصومه مهتاب**انتشار دهنده:داریوش غفاری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.