مهدی توکلی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت :‌ با اینکه در 10 نقطه سطح این شهر فضاهای لازم برای نصب تصاویر نامزدهای شوراهای شهر به منظور معرفی برای انتخاب آنان جا نمایی شده است اما بازهم برخی از نامزدهای شورای شهر پا را فراتر از قانون تبلیغات گذاشته و در مکان های غیرمجاز پوستر نصب می کنند.
وی افزود : نیروهای اجرائیات شهرداری در پی ارائه گزارش های کمیته امحای تبلیغات غیرمجاز انتخابات در شهرستان در چند مرحله اقدام به جمع آوری غیرقانونی بنرو پوسترهای تعدادی از نامزدهای شورای شهر کرده اند.
شهردار نوشهر گفت :‌ برابر قانون تبلیغات انتخابات ، نامزدهای شورای شهر می توانند در محل فعالیت ستاد تبلیغاتی خود اقدام به نصب پلاکاردهای با ابعاد 100x 70 کنند ولی متاسفانه طبق گزارش های دریافتی دیده شد که برخی از نامزدها در نصب پلاکارد ، پوستر و بنرها این ابعاد را رعایت نکردند.
توکلی با بیان آنکه تمامی نامزدهای شوراهای شهر باید به طور عادلانه از فضاهای شهر برای تبلیغاتشان بهره ببرند ، به برخی از نامزدهای شورای شهر توصیه کرد تا فرصت اندک باقی مانده به زمان رای گیری قانون تبلیغات انتخابات را رعایت کنند.
تبلیغات شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیست و یکم اردیبهشت ماه جاری آغاز شده است و تا بیست و هفتم همین ماه یعنی یک روز مانده به زمان برگزاری انتخابات ادامه دارد.
هم اکنون در شهر 50 هزار نفری نوشهر ، دستکم 51 نامزد شورای شهر برای تصدی 5 کرسی شورای شهر با همدیگر رقابت می کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای شهر همزمان درکشور در بیست و نهم اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
خبرنگار: مهراب زکی پور کینجی**انتشاردهنده:سید محسن حسن نیا
7078 /1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.