اسماعیل حیدرپور: علی قنبر زمانی فرماندار کرج در گفت و گوی اختصاصی با خبرآنلاین گفت برخی تخلفات تبلیغاتی و هزینه های انجام شده دغدغه همه مسئولین برگزاری انتخابات از جمله هیات نظارت و دستگاه قضایی می باشد.
وی اظهار کرد: طی 2 نشست  با  نامزدهای انتخابات شورای شهر کرج پیش از آغاز دوره رسمی تبلیغات رسمی انتخابات تذکرات لازم در حضور نماینده دادستان مطرح شده است.
وی اضافه کرد: شورایی متشکل از داد ستانی، فرمانداری، شهرداری و نماینده دادگستری تشکیل و به ستاد امحاء ابلاغ شد تا آثار غیر مجاز و غیر قانونی تبلیغاتی برخورد های متناسب انجام شود.
فرماندار کرج ادامه داد: 10 اکیپ ویژه دز سطح شهر در حال رصد و امحاء و حذف تبلیغات نا متناسب و نا متعارف هستند.
وی خاطر نشان کرد: همچنین طی جلسه ای ویژه در دفتر دادستان، شهردار کرج و مدیران شهرداری مناطق ده گانه و معاونت خدمات شهری و فرماندهی انتظامی شهر کرج حاضر و تصمیم گرفته شد که ظرف امشب و فردا تیم ویژه ای به صورت ضربتی پوسترها و بنرهای نامتعارف را جمع آوری نمایند.
وی تاکید کرد: ستادهای دارای تخلف انتخاباتی شناسایی و کاندیدای متخلف در این زمینه به دادستانی معرفی خواهد شد تا برخورد قانونی لازم در خصوص آنان اعمال شود.
قنبر زمانی متذکر شد: رعایت قانون در اولویت است چرا که این افراد در معرض دید قانون و قانون گرایی هستند.
وی خاطر نشان کرد: علاوه بر دستگاههای قضایی و نظارتی این یک وظیفه عمومی است که شهروندان رصد تخلفات این افراد با پاسخ منفی خود به امثال آنها در روز رای گیری مانع از ورود چنین افرادی به صحن پارلمان شهری شوند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 645937
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.