به گزارش ایرنا محمدعلی توحیدی عصر شنبه در جمع نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهرستان کرمان افزود: بی سابقه ترین استقبال را در حوزه ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستاهای استان کرمان و شهرستان های این استان در این دوره شاهد بودیم.
وی خاطرنشان کرد: در مجموع 618 نفر برای شهر کرمان و 12 شهر تابعه این شهرستان داوطلب شده اند که از این تعداد 388 نفر مربوط به شهر کرمان هستند.
توحیدی بیان کرد: انتخابات شوراها اهمیت ویژه ای دارد زیرا این شوراها در حوزه های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، عمرانی و سایر بخش ها بسیار تاثیرگذار هستند و قانون اساسی نیز جایگاه رفیعی را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در نظر گرفته است.
وی به قواعد و ملزومات شرکت در انتخابات اشاره و خطاب به نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: شما برای عمران و آبادانی شهر آمده اید و نمی خواهید به شهر خدشه ای وارد کنیم و این زیبنده کسانی که ردای خدمت به تن کرده اند نیست که قوانین را رعایت نکنند.
وی اظهار کرد: علاقه مند نیستیم با وجود قانونی بودن، بنرهایی که هزینه هایی را به دنبال دارد، جمع آوری کنیم و در این رابطه نامزدها باید به رعایت موارد قانونی در این زمینه جدیت داشته باشند.
توحیدی با تاکید بر اینکه در اجرای انتخابات مُر قانون را رعایت می کنیم گفت: همه باید قانون را رعایت کنیم تا نیاز به اجرای برخوردهای قهرآمیز نباشد.
وی ادامه داد: شجاعت، شهامت و فداکاری کسانی که پا در این عرصه گذاشته و با حضور خود موجب شور و نشاط انتخاباتی شده اند را تقدیر می کنم زیرا این شور و نشاط موجب می شود که شاهد حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات باشیم.
فرماندار کرمان یادآور شد: بیش از 700 مکان از سوی شهرداری کرمان برای تبلیغات مجاز در نظر گرفته شده که نسبت به دوره های گذشته بی نظیر است.
وی با تاکید بر اینکه تبلیغات غیرمجاز نامزدها از امشب جمع آوری می شود گفت: تخلفات تبلیغاتی از سوی سازمان های دولتی مستندسازی و به دستگاه قضایی ارسال می شود.
خبرنگار: سمیه حسن شاهی ** انتشار دهنده: نجمه حسنی
7440/3029
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.