فضل الله رنجبر روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر نامزد انتخابات شورای شهر کرمانشاه مجاز به برپایی 16 ستاد (هشت ستاد آقایان و هشت ستاد بانوان) در مناطق هشت گانه شهرداری است.
وی خاطرنشان کرد: از روز پنجشنبه که کار تبلیغات نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا رسما آغاز شد تخلفاتی به ستاد انتخابات گزارش شده است.
رنجبر افزود: عمده این تخلف ها مربوط به نصب بنر در سایز غیرقانونی، نصب آن در مراکزی غیر از در ستاد انتخاباتی و برپایی غیرمجاز ستاد در مناطقی که پیشتر ممنوع اعلام شده می باشد.
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه ادامه داد: بارها به نامزدهای انتخابات شوراها تاکید شده که آن ها حق نصب بنر در ابعاد 100 در 70 سانتی متر به جز مقابل ستاد خود را ندارند در غیر این صورت کار آن ها تخلف و حتما با آن برخورد می شود.
وی یادآوری کرد: طی 2 سه روزی هم که از کار تبلیغات نامزدها می گذرد نسبت به جمع آوری تعدادی از این بنرها و تعطیلی ستادهای غیرمجاز اقدام شده است.
رنجبر همچنین از ایجاد هشت گروه متشکل از نمایندگان نیروی انتظامی، فرمانداری، شهرداری و ... برای برخورد با تبلیغات غیرمجاز خبر داد و گفت: بدون هیچ گذشتی با تخلفات کاندیداهای متخلف برخورد خواهد شد.
وی در ادامه هرگونه دیوارنویسی را نیز تخلف محرز انتخاباتی عنوان کرد و گفت: افراد متخلف به دادستانی و شعبه ویژه جرائم انتخاباتی ارجاع داده می شوند.
فرماندار کرمانشاه الصاق پوستر و بنر در هر اندازه ای در دیوار و ساختمان های ادارت دولتی و تابلوهای راهنمایی و رانندگی، راه اندازی کارناوال های تبلیغاتی و استفاده از بلندگو در محلی خارج از ستاد را از دیگر ممنوعیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات شوراهای شهر عنوان کرد.
در شهر کرمانشاه 290 نفر برای کسب 11 کرسی نمایندگی شورای شهر با هم رقابت می کنند.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.