مدیرکل آموزش و پرورش استان‌گیلان گفت: آموزش و پرورش از طرح نظرات کارشناسی استقبال می کند، زیرا خرد جمعی کمتر اشتباه می‌کند.

به گزارش‌ایلنا از رشت و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، مهدی حاجتی در نشست مشترک با کارشناسان و مدیران معاونت‌های ابتدایی و پژوهش و برنامه‌ریزی گفت: آینده‌نگری و برنامه ریزی از مؤلّفه های مشترک این دو معاونت است و با وجود کارشناسان خبره و متخصص ، به آینده آموزش و پرورش خوش بین هستیم.

وی توزیع متوازن امکانات آموزشی را از وظایف ذاتی آموزش و پرورش دانست و افزود: توجه به مناطق محروم و آموزش بچه ها جزو حق الناس است و ما باید بتوانیم امکانات شایسته را برای آنها فراهم کنیم.

سیروس محمدی معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان هم در این نشست صمیمی گفت: آماده سازی بیش از 32 هزار جلد پیک آموزشی برای دانش آموزان پایه اولی، آموزش 470 دانش آموز دیرآموز در مراکز مشاوره و آغاز چاپ کتابهای شهروند کوچولو بخشی از برنامه های اجرا شده آموزش ابتدایی است.

محمد امجدی معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان گیلان هم در این جلسه گفت: معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی یک حوزه وسیع و بین‌بخشی‌است به طوری که دبیرخانه ستاد بزرگداشت مقام معلم، کمیته برنامه ریزی ، شورای تحقیقات و شورای سیاستگذاری ضمن خدمت در این معاونت تشکیل شده است. وی در پایان تجهیز پژوهشکده تعلیم و تربیت ، به روز کردن سیستم های رایانه و راه اندازی کتابخانه دیجیتال را از اولویت های اجرایی این معاونت ذکر کرد.

1

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.