مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان گیلان روز جمعه گفت: حضور در انتخابات یک وظیفه است و جامعه ورزش نیز باید همانند گذشته به این وظیفه خود به نحو احسن عمل کند.
مسعود رهنما در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران قشر محبوب و اثرگذاری در جامعه محسوب می شوند ، باید صبح زود به پای صندوق های رای بروند و در انتخابات شرکت کنند.
وی اظهار کرد: البته تاکنون همه اقشار مختلف مردم به ویژه ورزشکاران در انتخابات حضور چشمگیر و موثری داشته اند و امیدواربم که در این انتخابات نیز ، بیش از پیش این حضور را شاهد باشیم.
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان گیلان ادامه داد: مردم نیز باید مسیر خوب خود را پیدا کنند و با حضور حداکثری در این دوره از انتخابات ، رئیس جمهور را انتخاب کنند.
همچنین رئیس هیات بسکتبال گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد حضور در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه است و همه باید در آن شرکت کنیم.
مرتضی راکعی افزود: با توجه به شرایط حساس منطقه ، همه اقشار مختلف مردم موظفند که این انتخابات را با شکوه تر برگزار کنند و شور و اشتیاق بیشتری در صحنه انتخابات داشته باشند.
وی ، به حضور تاثیرگذار ورزشکاران در انتخابات نیز اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به محبوبیت ورزشکاران در جامعه ، این قشر نقش بسزایی می تواند در زمینه های مختلف اجتماعی به خصوص انتخابات داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: البته امیدواریم که ورزشکاران به خصوص جامعه بسکتبال استان گیلان صبح زود به پای صندوق های رای بروند و در انتخابات حضور گسترده و فعالی داشته باشند چون وقتی مردم می بینند که اسطوره های ورزشی آنان اول وقت در انتخابات شرکت کردند، خود نیز راغب می شوند که زودتر در این انتخابات حضور داشته باشند.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان نیز در مورد شرکت در انتخابات گفت: منافع جامعه در این است که همه اقشار حضور حداکثری در انتخابات داشته باشند.
محسن سترگی افزود: حضور حداکثری مردم موجب تقویت نظام می شود که در این بین ، حضور ورزشکاران نیز تاثیر بسزایی دارد چون مردم توجه ویژه ای به ورزشکاران دارند و این قشر باید در انتخابات نسبت به ادوار گذشته حضور چشمگیرتری داشته باشند.
وی اظهار کرد: جامعه تکواندو استان گیلان نیز همدوش و همگام با سایر اقشار مختلف مردم حضور گسترده ای را در انتخابات دارند و با هماهنگی های انجام شده، تعدادی از ورزشکاران با لباس ورزشی تکواندو به پای صندوق های رای خواهند رفت.
وی ادامه داد: ورزشکاران با حضور به موقع خود باعث می شوند که تعدادی از افراد جامعه نیز با آنان به پای صندوق های رای بروند و در انتخابات شرکت کنند.
همچنین رئیس هیات فوتبال استان گیلان در مورد شرکت در انتخابات گفت: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری ، شرکت در انتخابات یک وظیفه است که باید به آن عمل کنیم.
قربانعلی الماس خاله افزود: با توجه به این امر ، همه باید در انتخابات شرکت کنیم و مکلف هستیم که هر چه با شکوه تر این انتخابات را برگزار کنیم.
وی ادامه داد: ورزشکارن نیز در جامعه نقش مثبت و بسزایی دارند و به خصوص فوتبالیست ها در بین مردم از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار هستند و حضور آنان در انختابات باعث ایجاد شور و هیجان بیشتری می شود.
وی بیان کرد: از طرف دیگر وقتی مردم می بینند که اسطوره های ورزشی آنان اول وقت در انتخابات حضور یافته اند ، خود نیز تمایل به شرکت در انتخابات را پیدا می کنند.
رئیس هیات ژیمناستیک استان گیلان نیز گفت: حضور گسترده جامعه ورزش در انتخابات موجب حرکت جوشان حضور می شود و این امر نشانگر حمایت ورزشکاران و جامعه ورزش از نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.
کیانوش سقراطی افزود: البته حضور در ساعات اولیه ورزشکاران در صحنه انتخابات ، نشانگر پررنگ بودن حضور آنان در این وظیفه ملی خواهد شد و به طور حتم مردم نیز تمایل می یابند که همراه با آنان و در ساعات اولیه در انتخابات شرکت داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: جامعه ورزش استان گیلان نیز همانند سال های گذشته باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشند و حضور حداکثری در این دوره از انتخابات را به ثبت برسانند.
خبرنگار: حسین مجرد *** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.