به گزارش خبرنگار ایرنا محسن بیگلری روز پنجشنبه در آیین تجلیل از مدرسان دانشگاه پیام نور بانه که به مناسبت هفته معلم در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد، مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد و افزود: مردم باید در انتخابات مشارکت فعال داشته باشند چراکه با شرکت در این انتخابات مهم نقش خود را در سرنوشت جامعه ایفا می کنند.
وی تاکید کرد: با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بویژه شوراها آگاهترین، دلسوزترین و اصلح ترین فرد انتخاب می شود و شهر مسیر توسعه و پیشرفت را در پیش می گیرد.
بیگلری اضافه کرد: شوراها نقش اساسی را در انتخاب شهردار دارند بنابراین انتخاب اعضای آگاه و کارآمد برای شورا در انتخاب شهردار خبره و توانمند نقش مهمی دارد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد انتخابات گفت: ایشان می فرمایند اگر خواستار امنیت جامعه هستید به پای صندوق های رای بروید این سخن مقام معظم رهبری بسیار پر معنا است.
نماینده مردم سقز و بانه تاکید کرد: مردم به مناظره های انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری گوش دهند و دیدگاه، نظرات، وعده ها و برنامه های کاندیداها را ارزیابی و کاندیدای مناسب را انتخاب کنند.
وی تاکید کرد: تاکنون از هیچ کاندیدای ریاست جمهوری رسما حمایت نکردم با بررسی مناظره ها تصمیم می گیرم و چنانچه فرد اصلاح را بشناسم از وی حمایت می کنم.
وی افزود: همه کاندیداهای شورای شهر نیز از نخبگان جامعه و از دوستان من هستند بنابراین من از هیچکدام از آنها حمایت نمی کنم.
وی به نقش و جایگاه معلم اشاره کرد و گفت: ‌معلم به عنوان اسوه و موثرترین عنصر در نظام تعلیم و تربیت نقش بسیار مهمی در ارتقاء کیفیت آموزش و تحقق جامعه ای صالح دارد و نقش معلمان در توسعه جوامع بشری بر کسی پوشیده نیست.
بیگلری افزود: ‌معلمان ادامه دهنده راه انبیاء هستند در همه جوامع و فرهنگ ها از جایگاه و منزلتی ویژه برخوردار هستند، بنابراین تکریم مقام معلم منطبق بر فرهنگ ملی اهمیت ویژه ای دارد.
بانه در 242 کیلومتری غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.
7469/6108
**خبرنگار: زینب طلایی/ **انتشار دهنده: امید بهمنی
**آگاهی از آخرین اخبار استان کردستان در کانال زیر:
@IRNSANANDAJ
https://telegram.me/joinchat.DHygAj7hzZXSBJmWuX3Bvg
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.