محمد حسن پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امام راحل(ره)با تدبیر انتخابات، بقای جمهوری اسلامی را تضمین کردند که موجب شد با تثبیت آن، به مدلی با اقتدار از مردم سالاری دینی بین کشورهای منطقه دست یابیم.
وی اظهار کرد: انتخابات، بقا و دوام انقلاب اسلامی را در پی دارد و از مدیریت تک سلیقگی و تک حزبی جلوگیری می کند و موجب می شود همه آنانی که دلسوز کشور هستند، وارد عرصه انتخاب شوند.
وی با بیان اینکه 2 نوع مدیریت ' هرمی' و 'شبکه ای یا شورایی' که مردم در آن نقش آفرین هستند، در جهان حاکم است ادامه داد: خوشبختانه در نظام جمهوری اسلامی ایران ما به مدیریت شبکه ای رسیده ایم و حضور مردم در اداره و ادامه انقلاب اسلامی نقش آفرین است و مردم از طریق انتخاب خود، با مدیران سیاسی حرف می زنند.
این مدرس دانشگاه بیان کرد: حضور مردم می بایست از روی اختیار باشد و مردم نیز در دوران انقلاب اسلامی، به این اطمینان رسیده اند که سلامت رأی آنان حفظ می شود و از این رو، هیچگاه عرصه حضور را خالی نگذاشته اند.
وی تاکید کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در تبلیغات خود از شایعه پراکنی، دروغ گویی، وعده های واهی و کذب بپرهیزند تا حتی آنانی که هنوز تصمیم به رأی دادن نگرفته اند، وارد عرصه حضور در انتخابات شوند.
حسن پور ادامه داد: البته غالب مردم سیاسی ، تحلیل گر و انتخاب گر هستند و نمی توان با وعده های کذب و فقدان صداقت، آنان را فریفت و خود به تدبیر، وعده های کذب را تمیز داده و کسی را برمی گزینند که به صلاح آنان و جامعه اسلامی باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت جاری همزمان در سراسر میهن اسلامی برگزار می شود.
1881/2007/ 6037
خبرنگار: مرضیه ضامن ** انتشاردهنده:کبیری
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.