حجت الاسلام علی خاتمی در نماز جمعه این هفته زنجان٬ افزود: ایران در شرایط حساسی قرار دارد و مشارکت مردمی در عرصه انتخابات از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی خاطرنشان کرد: انتخابات زمینه ساز اقتدار و رشد جامعه اسلامی به شمار می رود و نشانگر میزان حمایت مردم از نظام اسلامی و باعث یاس دشمنان اسلام است.
حجت الاسلام خاتمی اظهار کرد: رعایت اخلاق توسط نامزدهای انتخاباتی در هر دوره ای از موضوعات مهمی است که باید همواره در اولویت نامزدها باشد.
وی با اشاره به تشکیل بسیج سازندگی بعد از انقلاب اسلامی٬ گفت: تاسیس این نهاد باعث عمران٬ آبادانی و محرومیت زدایی در کشور شد.
امام جمعه زنجان با تبیین شاخصه های جوان امروزی٬ تصریح کرد: جوانان سرمایه های این کشور به شمار می آیند که باید از وجود آنها در همه عرصه های کشور استفاده شود.
وی بااشاره به آزادسازی شهر هویزه در زمان جنگ٬ گفت: این آزادسازی ها با تدبیر و ایثار رزمندگان در زمان جنگ اهمیت بالایی برای کشور داشت.
حجت الاسلام خاتمی با تاکید بر لزوم مشارکت های مردمی در امور خیریه٬ افزود: زنجان در این زمینه جزو استان های پیشرو است و باید این روحیه و فرهنگ در مردم حفظ و ارتقا یابد.
وی با اشاره بر لزوم آمادگی برای مقابله با بلایایی طبیعی در استان٬ گفت: مسئولان در این زمینه همواره باید آمادگی کافی را داشته باشند تا در اسرع وقت بحران را مدیریت و مشکلات را حل کنند.
امام جمعه زنجان با تبیین جایگاه کارگران در اقتصاد کشور٬ خاطرنشان کرد: شان کار و کارگر در آموزه های دینی مشخص شده و در نظام اسلامی نیز باید در بالاترین حد خود باشد.
3216/6085
خبرنگار: سجاد کریمی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.