یونس رنجکش فرماندار آستارا روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر آستارا به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد و برگزاری آن با تجهیزات الکترونیکی صندوق اخذ رای، دستگاه احراز هویت، کارت تعرفه و کارت مجری در مقابل مسجد جامع آستارا آزمایش شد.
وی با اشاره به اینکه الکترونیکی شدن فرایند اخذ و شمارش آرا موجب کاهش زمان رای گیری و افزایش سرعت شمارش آرا خواهد شد، افزود: به کاربران صندوق های الکترونیکی آموزش های لازم ارائه شده است و در کوتاه ترین زمان ممکن رای گیری خواهد شد.
امین ساسانیان یکی از کاربران صندوق های الکترونیکی انتخابات شورای اسلامی شهر آستارا نیز گفت: حدود 200 نفر از شهروندان با مراجعه به این پایگاه با مراحل رای گیری الکترونیکی آشنا شدند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

***
فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: هنرمندان از اقشار صاحب نظر و فرهیخته جامعه هستند و حمایت از آنها برای تداوم آفرینش های هنری ضرورت دارد.
به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا ، یونس رنجکش در بازدید از نمایشگاه عکس یک زوج عکاس آستارایی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: آستارا از نظر فرهنگی، هنری و تاریخی از ارزش قابل توجهی برخوردار است و هنرمندان این دیار باید در خلق آثار فاخر هنری پیشگام باشند.
وی همچنین با حضور در دفتر بسیج هنرمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیدار با هنرمندان این مرکز بر ضرورت برنامه ریزی در راستای پیشبرد هدف های فرهنگی شهرستان آستارا تاکید کرد.
نمایشگاه عکس یک زوج عکاس آستارایی به مناسبت اعیاد شعبانیه و با موضوعات طبیعت و زندگی روستاییان آستارا گشایش یافته است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و انجمن های متعدد فرهنگی و هنری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان فعال است.
دریافت خبر: عیسی پاشاپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7124 /6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.